شهادات دولية فى التحليل الفنى !!!!

شهادات التحليل الفنى 

صباح الخير عليكو 
فى موضوع مهم جدا 
الا و هو انا عاوز اتعلم فوركس
بص يا ريس 
هيا الفكرة  انة مش فوركس بس لا لا انت  هتتعلم التحليل الفنى بيخليك تدخل على اى سوق
فوركس بورصة مصرية(ابوس ايدك بلاش تفكر ههه) امريكية اى حاجة من الاخر فيها رسم بيانى الشارت
على العموم انا مش هجيب جديد   بس انا هرتبلك الافكار
  استاذنت من الاستاذ / شريف خورشيد  من منتدى اف اكس بورصة كان لية موضوع مهم جدا عن 
انا قريت الموضوع و بصراحة اللى همنى اوى موضوع ازاى تبقى شخص موثوق فى كلامك و تتعلم بمنهجية 
وكلمة منهجيى دى حط تحتها 1000 خط
لية 
بامانة الراجل شرح الموضوع الصح وازاى تبتدى فى التحليل الفنى 
انا هنا هكلم عن الموضوع فى اكتر من حلقة 
هنوضح اكتر و باستفاضة مابين السطور للاستاذ شريف خورشيد
اولا 
 شهادة المحلل الفنى المعتمد من جمعية المحللين الدوليين
اولا كدا الموقع بتاعها  الجمعية الدولية للمحلليين الفنيين


وخلى بالك انة ليها فرع فى مصر 

كل حاجة وراشق جواها اللينك  انت بس ركز معايا
علشان تمتحن و تاخد شهادة معتمدة منهم 
من الافضل تكون عضو فى الجمعية المصرية اولا 
ودى ليها اشتراك سنوى 
انا اتصلت بيهم من السنة اللى فاتت كان من شروطها
المؤهل العالى 
طبعا الاشترال حوالى 350 جنية مصرى 
على العموم انت ممكن تعمل سيلف ستدى للشهادات دى من غير ما تاخد كورسات عندهم  لانها بامانة غالية و مدتها طويلة 
تمام 
طب اية الدنيا انا فاهم اللى على الهوا مش راشق فى الموضوع
الشهادة اسمها 
و دى جزئين 
انا هشرحها فى البوست اللى جاى +الكتب اللى انت محتاج تدونها
على العموم خلى بالك  لازم تقرا الموضوع بتاع الاستاذ شريف
لانك هتشوف الواقع اللى احنا عايشين فية 
اةة  للامانة  انا زى زيكو مش خريج اقتصاد ولا حاجة 
بس انا مهووس بالمتاجرة و علوم التحليل ايا كان انشا الله حتى لو فلكى 
لازم اكون طالب علم 
استنونا الحلقات اللى جاية علشان نشرح كل شهادة و الكتب اللى ليها 
مع تحيات                                                                                                                                  
ahmedelshemy                                                                                                                           






Ahmed Elshemy

My name is Ahmed , Eyptian , I speak fluenly French (DELF B1), Engish , Arabic (Mother tongue) and I know russian language , I am proude to have my second star in diving (CMAS) , working in Tourism from 2013 , I have my IATA Diploma (Travel and Tourism Consultant - May 2021 ) ,I woked in every deparment in tourism ( Tour leader / Transfer Guide / Ticket reservation / Opertion in bedbanks like WebBeds /Opration in limousin deparment / system employ in Religion department ) also worked in severl cities as Cairo and Sharm and insha Allah soon it will be in Dubai , travelled before to Russia and Emirates

إرسال تعليق

أحدث أقدم